وبلاگ
از کجا بفهمیم اینستاگرام بلاک شدیم؟ ،بلاک شدن در اینستاگرام ،ایا اکانت اینستاگرام من بلاک شده ،نحوه فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام

از کجا بفهمیم اینستاگرام بلاک شدیم؟

از کجا بفهمیم اینستاگرام بلاک شدیم؟

1- جست و جوی پروفایل اینستاگرام

یکی از ساده ترین روش هایی که به وسیله ی آن می توان متوجه شویم،که آیا شخصی ما را بلاک کرده است یا خیر، این است که در بخش جستجو Search)) اینستاگرام یا فالوورها به دنبال پروفایل شخصی بگردیم. که گمان می‌کنیم ما را بلاک کرده است. به این ترتیب، سه حالت رخ می‌دهد:

حالت اول: اگر قادر به دیدن پروفایل و پست‌های شخص مقابل هستید، خبر خوب این است که شما بلاک نشده‌اید، البته این مورد مربوط به پروفایل‌های پابلیک و عمومی (public) است. در خصوص پروفایل‌های خصوصی (private)، چنانچه با پیام “This Account is Private” روبرو می‌شوید، باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست و همه چیز خوب به نظر می‌رسد.

حالت دوم: در این حالت چنانچه پروفایل و عدد شمارش پست‌ها را مشاهده می کنید، اما چیز دیگری برای شما به نمایش در نمی‌آید و با پیام‌هایی نظیر ” No posts ” یا ” No Posts Yet ” روبرو می‌شوید، باید بگوییم بله، شما بلاک شده‌اید.

حالت سوم: اگر چنانچه پروفایل مورد نظرتان را در بخش جستجو پیدا نکردید، این به معنای آن نیست که شخص مذکور شما را بلاک کرده است، این امر شاید به دلیل دی اکتیو شدن پروفایل فرد باشد. برای برطرف شدن این سوء ظن می‌بایست دیگر روش‌ها را امتحان کنید.

شماره مجازی
ادامه مطلب

مقاله پیشنهادی:معرفی کسب وکار های پر فروش اینستاگرام

2- برای تشخیص بلاک شدن، شخص را فالو کنید اما محتاطانه

چنانچه در صفحات پروفایل با گزینه “follow” یا “دنبال کردن” مواجه شدید، در صورتی که بر روی این گزینه کلیک کنید و هیچ اتفاقی نیفتد، این امر نشان می‌دهد که شما بلاک شده‌اید. البته باید توجه کنید که در چنین حالتی هیچ اعلانی برای شخص مقابل مبنی بر فالو کردن شما نخواهد رفت، اما چنانچه طرف مقابل شما را بلاک نکرده باشد اعلانی دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب این راه‌حل کمی ریسک کار را بالا می‌برد!

3- ناشناس شوید

در این روش با استفاده از یک مرورگر بر روی رایانه یا تلفن همراه، صفحه شخص مورد نظر خود را با استفاده از روش زیر نظر بگیرید و آن را بررسی کنید:

اول: لینک instagram.com را در مرورگر وارد کنید.

دوم: به بخش log in وارد شوید.

سوم: اطلاعات حساب خود را وارد نمایید.

چهارم: با استفاده از لینک اینستاگرام و یوزرنیم (username) فرد مقابل، “لینک جدیدی” بسازید. (به این معنا که یوزرنیم فرد را با واژه username در لینک جابجا کنید) و آن را در مرورگر وارد نمایید.

برنامه تردز چیست؟
ادامه مطلب

اگر پس از انجام مراحل بالا با پیغام Sorry, this page isn′t available مواجه شدید، این بدان معناست که شخص مذکور شما را بلاک کرده است!

بخوانید: چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

4- به کامنت ها و تگ های گذشته رجوع کنید

وقتی که شخصی شما را بلاک کرده است، اینستاگرام تگ‌ها و کامنت‌های قدیمی را پاک نمی‌کند؛ پس چنانچه از طریق بخش جستجو به پروفایل شخص مورد نظر دسترسی ندارید، به سراغ کامنت‌های قدیمی او بروید. از این طریق پروفایل او را بازبینی کنید. در صورتی که پروفایل تعداد پست‌ها را نمایش می‌دهد اما پستی را به شما نشان نمی‌دهد، شما بلاک شده‌اید.

5- دایرکت را چک کنید

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید متوجه شوید در اینستاگرام بلاک شده‌اید یا خیر، این است که دایرکت مسیج (Direct Messages) خود را چک کنید. در صورتی که از پیش با فرد مورد نظر خود در دایرکت پیام رد و بدل کرده باشید، به سراغ پیام‌های خود بروید. اگر چت‌های شما کماکان وجود داشته باشد، شما بلاک نشده‌اید؛ اما اگر گفت و گو و پیامی موجود نباشد، شما بلاک شده‌اید، البته بازهم این احتمال وجود دارد که حساب فرد مقابل دی اکتیو شده باشد.

دانلود از اینستاگرام انلاین
ادامه مطلب

برای حصول اطمینان، گروه‌های اینستاگرامی کمک شایانی به شما خواهند کرد. چنانچه از پیش با فرد مورد نظر در یک گروه قرار داشته‌اید، سراغ گروه بروید. چنانچه پروفایل شخص مورد نظر در گروه، قابل مشاهده است و در بخش‌های دیگر اینستاگرام (مثل بخش جستجو) به آن دسترسی ندارید، شما بلاک شده‌اید.

لطفا بخوانید: نحوه فهمیدن لیمیت شدن در توییتر؟

6- پروفایل شخص موردنظر را از طریق یک تلفن یا حساب اینستاگرامی دیگر بررسی کنید

یکی از راه های آسان و بی دردسر این است که حساب شخص مورد نظر را از طریق یک حساب دیگری بررسی کنید. اگر دو اکانت اینستاگرام دارید، پروفایل آنها را از حساب دوم باز کنید و اگر فقط یک پروفایل دارید، از دوست نزدیک خود یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که پروفایل آن شخص را جستجو کند. اگر پروفایل به طور معمول باز می‌شود، نتیجه میگیریم که شخص مورد نظرتان حساب و پروفایل اینستاگرام شما را بلاک کرده است.

7- از Unfollowgram استفاده کنید

اگر می خواهید متوجه شوید که کسی شما را بلاک کرده ولی هرچه فکر می‌کنید اسم او را به خاطر نمی‌ آورید یا اسم اکانت او را به یاد ندارید، از Unfollowgram استفاده کنید. عبارت Unfollowgram را در اینترنت جست و جو کنید و وارد سایت آن شوید. گزینه SIGN IN WITH INSTAGRAM  را انتخاب کنید. می‌توانید ببینید چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند!

ارزان ترین پنل فالور
ادامه مطلب

روش تشخیص بلاک شدن در بخش استوری اینستاگرام

متأسفانه هیچ راه مستقیمی برای دانستن این موضوع وجود ندارد. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که از پروفایل دیگری برای این کار استفاده کنید. این روش نیز تنها در صورتی کار می‌کند که فرد پروفایل عمومی داشته باشد. بهترین گزینه این است که از یک دوست مشترک بپرسید. کاملاً ممکن است آنها از ویژگی Close Friend برای استوری اینستاگرام استفاده کنند.

 

بلاک شدن توسط اینستاگرام

بلاک شدن توسط اینستاگرام زمانی اتفاق می افتد،که شما قوانین اینستاگرام را رعایت نکرده باشید. با پیش آمدن مشکلات جدید خود اینستاگرام، این موضوع کمی جدی‌تر از قبل شده و کاربران زیادی را به مشکل انداخته که باید چاره‌ای برای حل آن پیدا کنیم.

دو عامل، ریپورت شدن توسط دیگران و ربات های تشخیص تخلف اینستاگرام موجب بلاک شدن شما توسط اینستاگرام می شود.

ریپورت شدت در اینستاگرام:

اصلی‌ترین عامل ریپورت شدن در اینستاگرام توسط کاربران این برنامه صورت میگیرد.در واقع این کاربران بنا به دلایل خودشان که تشخیص میدهند. یکی از فعالیت‌ها یا برخی از فعالیت‌های شما قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته و بر این اساس فعالیت مربوطه شما را به اینستاگرام گزارش میدهند.

ایا فالور واقعی و فعال وجود دارد؟
ادامه مطلب

گزارش شدن تخلف شما توسط دیگر کاربران زمانی باعث بلاک شدن توسط اینستاگرام میشود. که واقعا شما مرتکب تخلف و نقض قوانین اینستاگرام شده باشید. یعنی به این شکل نیست که شما نگران این موضوع باشید،که اگر شخصی و یا افرادی به صورت دسته جمعی شما را ریپورت کردند حتما شما از انجام فعالیت‌های خودتان محروم خواهید شد.

بهتر است بخوانید: چه کسانی اینستاگرام مرا چک می کنند؟

ربات های تشخیص تخلف اینستاگرام:

به غیر از گزارش کردن کاربران و اطلاع دادن آنها به اینستاگرام که یک پیج در حال تخلف میباشد. خود اینستاگرام ابزار و ربات‌هایی را دارد که به صورت مستقل در حال فعالیت و شناسایی تخلف‌هایی که توسط کاربران صورت میگیرد میباشند. بلاک شدن توسط اینستاگرام در بیشتر مواقع توسط ربات های اینستاگرام صورت می گیرد.

در آخر باید ذکر کنیم که قبل از این که بخواهید از شخصی که فکر می کنید. شما را بلاک کرده است دلخور شوید، بهتر است پروفایل شخص مورد نظر خود را از یک حساب دیگر یا از حساب دوستان مشترکتان بررسی کنید و همه موارد گفته شد را یکبار دیگر چک کنید.

فهرست مطالب

دسته بندی ها

درباره ما

بهترین اراعه دهنده خدمات اینستاگرام درایران، فالور ارزان، پنل فالور رایگان، خرید فالور، فالور، فالور ایرانی، خرید فالور اینستاگرام

ما که هستیم

مجموعه فالو ارزانی از سال 1397 اغاز به کار کرد.شعار ما ارائه خدمات با کیفیت در گرو رفع نیاز کاربران وب و شبکه های اجتماعی می باشد.

خدمات اینستاگرام

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x