وبلاگ
اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام به چه معناست؟ ،مارکتینگ در اینستاگرام

اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام به چه معناست؟

اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام به چه معناست؟

 

قطعا تا به حال واژه اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ راشنیده اید.شاید برایتان سوال شده باشد که واقعا اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام چیست و به چه کسی اینفلوئنسر گفته می شود. این که اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و به چه کسی گفته می شود موضوعی است که امروز در این مقاله به آن به طور مفصل پرداخته خواهد شد. پس اگر تمایل دارید تا با مفهوم این دو واژه آشنا شوید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

به چه کسی اینفلوئنسر گفته می شود؟

اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام به چه معناست؟

به کسانی که دنبال کنندده های زیادی دارنداینفلوئنسر گفته می شود.نظرات این افراد برای مخاطبین‌شان بسیار اهمیت دارد و به نوعی مخاطبین‌شان آن ها را به عنوان یک الگو، رفتارها و حرف های او را دنبال می کنند.

اما اینفلوئنسر مارکتینگ زمانی معنا پیدا می کند که یک برند یا شرکت برای تبلیغات خدمات یا محصولات خود از این افراد استفاده کنند.

در ادامه به مفهوم اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر می پردازیم. موضوعی که در این میان برای برندها بسیار پر اهمیت به حساب می آید این است که چرا برای تبلیغات محصول یا خدمات خود بهتر است از این افراد استفاده کنند و این کار چه مزایایی برای آن ها خواهد داشت.

لطفا بخوانید:ایا فیلتر شکن اکانت اینستاگرام را بلاک می کند؟

انتخاب یک اینفلوئنسر مناسب چه مزایایی دارد؟

ایجاد همکاری با یک اینفلوئنسر مناسب می تواند برای برند یا کسب و کار بسیار سودآور باشد. اینفلوئنسرها برخلاف افراد سلبریتی می توانند در هر مکانی حضور و تاثیرگذاری بیشتری نیز بر مخاطبین خود داشته باشند.

یک اینفلوئنسر می تواند از هر قشری باشد، او می تواند یک عکاس یا حتی نویسنده یا آشپز باشد. شما به عنوان یک شرکت یا کسب و کار تنها کاری که نیاز است انجام دهید تا بهترین نتیجه را از این افراد بگیرید. این است که بهترین اینفلوئنسر را شناسایی کنید و همکاری خود را با او آغاز کنید. این موضوع بسیار پر اهمیت است که مخاطبین هدف شما و مخاطبین اینفلوئنسر مدنظر شما مشترک باشند. برخی از مزایای همکاری با افراد اینفلوئنسر عبارت است از:

لطفا بخوانید: چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

1- افزایش میزان فروش محصول یا خدمات

اگر در انتخاب اینفلوئنسر مدنظر خود دقت زیادی به خرج دهید می توانید از او و مخاطبین‌اش بهترین نتیجه را بگیرید. مسلما مشخص است که بهترین نتیجه برای یک کسب و کار یا شرکت افزایش فروش و خدمات آن است.

2- افزایش تعامل با مخاطبین

اینفلوئنسرها این قابلیت را دارند که با یک محتوای جذاب و به یاد ماندنی خدمات یا محصولات یک شرکت را به مخاطبین خود معرفی کنند، مزیت این کار این است که آن خدمات یا محصولات در ذهن مخاطبین نقش می بندد و باعث می شود تا مدت ها در ذهن او باقی بماند.

3- شناخته شدن در بین افراد

ممکن است فردی که پستی تبلیغاتی را مشاهده کند که فعلا به ان نیازی ندارد پس ان پست را به خاطر می سپارد و هنگامی که به ان نیاز داشته بشد مجدد به ان سر می زند.

لطفا بخوانید:محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران

لطفا بخوانید: نحوه کسب درامد از یوتیوب

نکات مهم در رابطه با اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر شما صاحب یک برند یا کسب و کار هستید برای اینکه بخواهید روش بازاریابی اینفلوئنسر مارکتینگ را برای محصول یا خدمات خود اجرا کنید بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

– ابتدا بهتر است برای سازمان خود یک هدف اصلی تعیین کنید. متناسب با آن هدف بودجه مناسب را تهیه کرده و زمانی را برای تحقیق در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ اختصاص دهید.

– این نکته را باید در نظر بگیرید که برای پیدا کردن یک اینفلوئنسر مناسب برای شما نیازمند صرف زمان و صبر و حوصله خواهد بود.

– پس از انتخاب اینفلوئنسر مدنظر، سعی کنید ترجیحات او را هم در نظر بگیرید. از او در رابطه با نحوه انجام تبلیغ یا زمان انتشار تبلیغ سوال کنید و بخواهید تا نظر خود را به شما اعلام کند. (چرا که او از هر شخص دیگری بهتر مخاطبین خود را می شناسد).

– اگر برایتان مقدور بود با اینفلوئنسر مدنظر قرارهایی را درنظر بگیرید تا حضوراً درمورد کار با یکدیگر صحبت کنید.

لطفا بخوانید: آموزش کامل کسب درآمد از یوتیوب

هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ چقدر است؟

اینفلوئنسر مارکتینگ یک شغل محسوب می شود و در ازای انجام آن قطعا باید هزینه ای به اینفلوئنسرها پرداخته شود. هم برای تخصصی که در زمنیه مربوط به خود دارند و هم برای اعتمادی که از جانب مخاطبین دارند و آن را در اختیار شما قرار می دهند. روش های تعیین میزان هزینه به ازای اینفلوئنسر مارکتینگ برای هر اینفلوئنسر متفاوت است، برخی از روش ها عبارت اند از:

–1 هزینه به ازای تعامل: این هزینه به ازای هر یک تعامل برای تبلیغ شما در نظر گرفته می شود، مثلا به ازای هر کامنت، هر لایک یا هر اشتراک گذاری تبلیغ و …

–2 هزینه به ازای کلیک بر روی لینک: این هزینه برای هر کلیکی که فرد را به سمت پیج شما هدایت کند تعیین می شود.

–3 هزینه به ازای پست: این هزینه برای منتشر کردن هر پست در پیج اینفلوئنسر مدنظر شما به او پرداخته می شود.

–5 هزینه به ازای استوری: این هزینه برای منتشر کردن هر استوری در پیج اینفلوئنسر مدنظر شما به او پرداخته می شود.

–6 هزینه به ازای ارسال رایگان محصولات یا خدمات: این نوع پرداخت هزینه در قبال ارسال محصولات به اینفلوئنسر مدنظر شما انجام می شود. (یعنی اگر شما محصولی برای فروش دارید به ازای هزینه تبلیغات برای اینفلوئنسر مدنظر خود از محصول خود به صورت رایگان برای او ارسال می کنید)

یک اینفلوئنسر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر شما صاحب یک برند یا کسب و کار هستید و برای تبلیغات محصول یا خدمات خود به یک اینفلوئنسر نیاز دارید. ممکن است برایتان سوال شده باشد که یک اینفلوئنسر خوب و مناسب برای برند شما باید دارای چه ویژگی هایی باشد که بیشتری تاثیرگذاری را برای برند شما داشته باشد؟ برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

– اینفلوئنسر باید به روز باشد

تعداد محتوا و نوع محتوایی را که اینفلوئنسر مدنظر شما در چند روز اخیر منتشر کرده را بررسی کنید، میزان نوآوری و خلاقیت او را بسنجید و درمورد این موضوع تحقیق کنید که آیا اهداف و نوع محتوای او با برند شما همخوانی دارد یا خیر. همچنین این نکته را نیز درنظر بگیرید که در یک بازه زمانی مشخص (مثلا یک هفته یا دو هفته پیش) چه تعداد پست و استوری منتشر کرده است.

– اینفلوئنسر باید نسبت به فالوورهای خود تاثیر زیادی داشته باشد

برای این که متوجه شوید اینفلوئنسر مدنظر شما تا چه حد در میان مخاطبین خود محبوب و تاثیرگذار است می توانید برای مدتی او را زیر نظر بگیرید و تبلیغاتی را که برای دیگران انجام می دهد را بررسی کنید، اگر نرخ این دو بالا بود به شما تبریک می گوییم! چرا که یک اینفلوئنسر مناسب را برای خود انتخاب کرده اید.

– تعداد شبکه های اجتماعی مورد استفاده اینفلوئنسر مدنظر

اگر اینفلوئنسر مدنظر خود را پیدا کرده اید اما نمی دانید که در کدام شبکه اجتماعی با او همکاری کنید بهتر است چک کنید که در کدام شبکه او فعالیت بیشتر و تاثیرگذاری بیشتری دارد.

– کیفیت محتوا در میزان تاثیرگذاری دخیل است

برای انجام تبلیغات یکسری از اینفلوئنسرها خودشان پست یا استوری مربوطه را طراحی و بخش می کنند.قبل از انتشار چنین محتوایی باید ببینید محتوای پیج تبلیغ کنند با محتوای  شما تشابه دارد یا نه.

سخن پایانی در خصوص اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام به چه معناست؟

واژه های اینفلوئنسر و اینفلوئنسر امروزه بسیار پر کاربرده. بسیاری از افراد از این روش در حال کسب درآمد هستند. با این حال اگر بخواهید به عنوان یک اینفلوئنسر وارد عرصه شویدباسد سختی های زیادی را بکشید.

فهرست مطالب

دسته بندی ها

درباره ما

بهترین اراعه دهنده خدمات اینستاگرام درایران، فالور ارزان، پنل فالور رایگان، خرید فالور، فالور، فالور ایرانی، خرید فالور اینستاگرام

ما که هستیم

مجموعه فالو ارزانی از سال 1397 اغاز به کار کرد.شعار ما ارائه خدمات با کیفیت در گرو رفع نیاز کاربران وب و شبکه های اجتماعی می باشد.

خدمات اینستاگرام

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x