وبلاگ
محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران ،اینستاگرام ،یوتیوب ،فیسبوک ،واتساپ ،شبکه های اجتنماعی ،تبلیغات ،اپلیکیشن های محبوب در ایران

بهترین و پولسازترین یوتیوبرهای ایرانی در سال 1401

بهترین و پولسازترین یوتیوبرهای ایرانی در سال 1401

کسب درآمد از یوتیوببهترین و پولسازترین یوتیوبرهای ایرانی در سال 1401 ،اینستاگرام ،یوتیوب ،فیسبوک ،شبکه های اجتنماعی ،تبلیغات ،اپلیکیشن های محبوب در ایران

 

پیشنهاد مقاله

گرفتن 1000فالور واقعی

نحوه فهمیدن لیمیت شدن در توییتر؟

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

چند سوال مهم درباره کسب درآمد از طریق یوتیوب

بهترین و پولسازترین یوتیوبرهای ایرانی در سال 1401 ،اینستاگرام ،یوتیوب ،فیسبوک ،شبکه های اجتنماعی ،تبلیغات ،اپلیکیشن های محبوب در ایران

چه عواملی در افزایش درآمد من تاثیر دارد؟

به طور کلی میزان دیده شدن ویدیو های شما بر اساس دقیقه محاسبه می شود. تعداد اعضای کانال شما و میزان به اشتراک گذاری کانال شما توسط اعضا. یعنی ویدیو های شما را در دیگر شبکه های اجتماعی مثل توئیتر و لینکدین به اشتراک بگذارند و همینطور کامنت ها و لایک های ویدیوهای شما هم در افزایش درآمد شما تاثیر گذار است.

 

آیا احتمال دارد بیوتیوب کانالم را برای همیشه ببندد؟

بله این امکان وجود دارد اگر از قوانین ان سرپیچی کنید این اتفاق دور یا زود خواهد افتاد. البته یوتیوب سه بار به شما اخطار می دهد و بار چهارم کانال شما را مسدود می کند. یکی دیگه از مواردی که باعث می شود کانال شما مسدود شود دستکاری در بازدید ویدیو ها است. منظور استفاده از روش های فیک برای افزایش بازدید، لایک و شیر و کلیک روی تبلیغات است.

 

آیا می توانم درآمدم از یوتیوب را بیش از این افزایش دهم؟

بله صد در صد با مواردی که در ادامه قرار است توضیح بدهم علاوه بر کسب درآمد مستقیم از یوتیوب یعنی افزایش دنبال کنندگان و افزایش بازدید از ویدیو ها، شما قادر هستید از روش های دیگری هم برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.

محبوب ترین سرویس های فالور وب سایت فالو ارزانی
ادامه مطلب

 

یوتیوب به ازای هر بازدید چقدر می دهد؟

درآمدهای حاصل از یوتیوب به ازای دیدن هر ویدیو محاسبه نمی شود! پس عملا این سوال که یوتیوب به ازای هر بازدید چقدر می دهد اشتباه است. یوتیوب به ازای مجموع دیده شدن ویدیوهای یک کانال در ماه پول می دهد. همینطور درآمدها حاصله از نمایش تبلیغات گوگل ادسنس.

 

اگر کسی را در خارج از کشور نداشته باشم باز هم می توانم از یوتیوب درآمد داشته باشم؟

این کار غیر ممکن نیست ولی خیلی سخت است و ریسک بسیار بالایی دارد. اگر می خواهید مستقیما از یوتیوب درآمد داشته باشید شاید در این صورت شدنی نباشد! اما درآمد غیر مستقیم از یوتیوب همیشه و در هر حالی ممکن است که در ادامه روش های آن را معرفی می کنم.

مقال پیشنهادی چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

آیا کسب درآمد از یوتیوب واقعا ارزش دارد؟

بله کسب درآمد از یوتیوب یکی از بهترین روش های درآمد دلاری است. البته به این سادگی ها هم نیست! اگر واقعا به تولید محتوای ویدیویی علاقه و تخصص دارید پیشنهاد می کنم حتما سمت کسب درآمد از یوتیوب بروید.

خرید فالور ارزان اینستاگرام
ادامه مطلب

اگر هم توانایی کسب درآمد مستقیم دلاری از یوتیوب را ندارید منصرف نشوید چون در ادامه قرار است روش های دیگری را به شما معرفی کنم که بتوانید به کمک یوتیوب درآمدهای خوبی را داشته باشید.

آیا برای افزایش دنبال کنندگان کانالم می توانم از سابسکرایب فیک استفاده کنم؟

یوتیوب بازدید و سابسکرایب جعلی را به راحتی می تواند شناسایی کند. حتی اگر حساب شما برای کسب درآمد فعال نشده باشد هم دنبال کنندگان فیک کانال شما را می تواند شناسایی کند. به هیچ وجه سمت خرید سابسکرایب یوتیوب نروید! چون این کار باعث می شود زحمات شما یک شبه در باد رود و کانال یوتیوب خود را برای همیشه از دست بدهید.

این کار توسط برخی از شرکت های واسط پرداخت های ارزی در ایران امکان پذیر است اما به هیچ وجه توصیه نمی شود! بسیاری از سایت های خدمات ارزی خدمات افتتاح حساب گوگل ادسنس ارائه می دهند. اما نکته مهم این است که حساب ادسنس به نام آن ها بازگشایی می شود و ممکن است پول شما را ندهند! حتی شما نمی توانید از آن ها شکایت کنید چون آن حساب به نام آن هاست و مالک اصلی آن ها هستند. پس حتما به این قضیه خوب فکر کنید و اگر واقعا کسی را پیدا کردید که قابل اعتماد است این کار را کنید.

درآمداز تیک تاک چقدر است؟
ادامه مطلب

 

آیا می توانم قسمتی از آهنگی را در ویدیوی خودم استفاده کنم؟

قانون کپی رایت در یوتیوب بسیار سخت گیرانه است. یوتیوب به راحتی می تواند آن آهنگی که بدون اجازه در ویدیو خود ازش استفاده کردید را شناسایی کند. همچنین اگر کسی گزارش نقض کپی رایت شما را به یوتیوب بدهد کارتان تمام است. ممکن است برای اولین بار اخطار دریافت کنید و اگر باز هم تکرار کنید حساب کاربری شما در یوتیوب مسدود می شود. پس حتما به قانون کپی رایت در یوتیوب توجه کنید اگر می خواهید برای همیشه و بی دردسر از یوتیوب کسب درآمد داشته باشید.

مقاله پیشنهادی:فالو ارزانی بهترین سایت در زمینه خدمات اینستاگرام

مقاله پیشنهادی:چگونه فالورهای اینستا رو تحلیل کنیم

برای کسب درآمد دلاری از یوتیوب کانال فارسی بزنیم یا انگلیسی؟

مسلما اگر بتوانید کانال انگلیسی یعنی منظور این است کانالی با محتوای انگلیسی بزنید خیلی درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. اما خب لازمه اش این است که به زبان انگلیسی مسلط باشید. همینطور می توانید از روش کسب درآمد بدون ساخت ویدیو هم استفاده کنید. البته فکر نکنید کانال یوتیوب با محتوای فارسی به دردتان نمیخور و پول توش نیست! اصلا اینطور نیست. کانال های یوتیوب فارسی زیادی وجود دارد که درامد ان ها به بیش از 50 هزار دلار رسیده. اما مهمترین نکته این است که یا فارسی کار کنید یا انگلیسی. هرگز هر دو محتوای فارسی و انگلیسی را در یک کانال نداشته باشید.

بهترین پنل خدمات اینستاگرام
ادامه مطلب

آیا کسب درآمد از یوتیوب حلال است؟

حکم شرعی کسب درآمد از یوتیوب نشان می دهد که هر گونه کسب درآمد اگر بر پایه عرف باشد حلال است و منع قانونی ندارد. هر چند که سایت مذکور در کشور ما فیلتر است و نمی توان با آی پی ایران به آن متصل شد اما کسب درآمد از یوتیوب هیچ مشکل شرعی و قانونی ندارد!

نقد کردن درآمد یوتیوب با «ویدابیا»

برای نقد کردن درآمد کانال یوتیوب خود، می‌توانید از سایت ویدابیا استفاده کنید. ویدابیا با دریافت کمترین کارمزد، درآمد دلاری شما را به ریال تبدیل کرده و به حساب‎تان واریز می‌کند.

جمع بندی و حرف آخر

اگر قصد کسب درآمد از طریق یوتیوب را دارید قطعا موارد عنوان شده در این مقاله می تواند به شما کمک کند. اگر احساس می کنید در تولید محتوای ویدیویی توانا هستید همین حالا تجهیزات لازم را خریداری کنید و شروع به تولید ویدیو کنید. سعی کنید ویدیوهایی تولید کنید که از هر نظر جذاب باشند. چه موضوع، چه عنوان و چه محتوای ویدیو برای جذب مخاطبان بسیار مهم است. به دنبال ایده های جدید برای تولید محتوا در یوتیوب باشید.

چند سال از ساخت اپلیکیشن اینستاگرام
ادامه مطلب

از تمام روش های عنوان شده هم در هر شرایطی می توانید استفاده کنید. ولی پیشنهاد می کنم اگر شخص قابل اطمینانی در خارج از کشور ندارید این ریسک را نکنید که از یوتیوب درآمد دلاری کسب کنید. امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

دسته بندی ها

درباره ما

بهترین اراعه دهنده خدمات اینستاگرام درایران، فالور ارزان، پنل فالور رایگان، خرید فالور، فالور، فالور ایرانی، خرید فالور اینستاگرام

ما که هستیم

مجموعه فالو ارزانی از سال 1397 اغاز به کار کرد.شعار ما ارائه خدمات با کیفیت در گرو رفع نیاز کاربران وب و شبکه های اجتماعی می باشد.

خدمات اینستاگرام

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x