وبلاگ
مشکل صدای فیلم اینستاگرام، مشکل صدای اینستاگرام، حل مشکل صدای فیلم اینستاگرام، رفع مشکل فیلم در اینستاگرام ،فیلم اینستاگرام

راه ‌حل ‌های رفع مشکل صدای فیلم اینستاگرام

نحوه فعال کردن صدای ویدیو اینستاگرام

مشکل صدای فیلم اینستاگرام

همان ‌طور که گفته شد یکی از راه‌ هایی که با استفاده از آن می‌ توان مخاطبان بیشتری را به پیج خود جذب کرده انتشار محتوای جذاب به‌ صورت ویدیو می ‌باشد. گاهی اوقات ممکن است شما هزینه زیادی را برای تیتر تبلیغاتی خود خرج کرده باشید اما بعد از آن متوجه شوید که ویدئو هیچ‌ گونه صدایی ندارد

برای فعال ‌سازی صدای ویدیو در اینستاگرام در پایین صفحه یک علامت بلندگو و ضربدر کنار ویدیو نمایش داده می ‌شود. زمانی ‌که شما بر روی بلندگو کلیک کنید، صدای ویدیو بلند می ‌شود.

برای پخش صدای استوری می ‌توانید از کلید کم و زیاد گوشی استفاده کنید. البته به این نکته دقت داشته باشید برخی از محتواها هیچ ‌گونه صدایی ندارند تنها عکس هایی را به شکل ویدیو را با نشان ‌دادن پیغامی به اشتراک می ‌گذارند.

راه ‌حل ‌های رفع مشکل صدای فیلم اینستاگرام(مشکل صدای فیلم اینستاگرام)

راه حل های مختلفی وجود دارد که با استفاده از ان ها می توانید مشکل صدای قطع شده ویدیو اینستاگرامی را رفع نمایید.

ریستارت کردن گوشی

گاهی اوقات ممکن است پردازش هایی که به ‌طور ناقص انجام شده ‌اند را بتوانید با ریستارت کردن گوشی دوباره بارگذاری کنید

 

هایلایت اینستاگرام چیست؟
ادامه مطلب

مشکل صدای فیلم اینستاگرام، مشکل صدای اینستاگرام، حل مشکل صدای فیلم اینستاگرام، رفع مشکل فیلم در اینستاگرام ،فیلم اینستاگرام

آپدیت اینستاگرام

اینستاگرام در بازه زمانی های مختلفی آپدیت های جدیدی را ارائه می ‌دهد و با این کار سعی می ‌کند باگ ‌ها و مشکلات پیش ‌آمده را برطرف کند. بنابراین اول ببینید که آیا کاربران دیگر هم با مشکل قطع صدای ویدیوی اینستاگرام هم رو به‌ رو هستند یا خیر؟

در نهایت می ‌توانید به سراغ آپدیت کردن اینستاگرام بروید.

برای این‌ که برنامه‌ اینستاگرام خود را در دستگاه اندرویدی بروز کنید می ‌توانید به گوگل پلی مراجعه نمایید

در قسمت سرچ اسم برنامه را تایپ کنید، سپس اگر گزینه آپدیت را مشاهده کردید بر روی آن کلیک نمایید.

روش دیگری که برای آپدیت اینستاگرام وجود دارد این است که زمانی ‌که وارد برنامه می ‌شوید بر روی ایمیلی که در بالای صفحه قسمت سمت راست وجود دارد کلیک کنید و گزینه manage apps and device را انتخاب نمایید. در این قسمت می ‌توانید به‌ راحتی به آپدیت برنامه اینستاگرام بپردازید.

این مطلب را از دست ندهید

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام چیست و چه اهمیتی دارد؟

اما در گوشی‌ های آیفون باید به App store  مراجعه کنید و در قسمت سرچ اسم برنامه‌ اینستاگرام را سرچ نمایید. در صورتی ‌که اینستاگرام به آپدیت نیاز داشته باشد می ‌توانید با مشاهده آن بر روی آپدیت اینستاگرام کلیک کنید.

چگونه فالورهای اینستا رو تحلیل کنیم
ادامه مطلب

مشکل صدای فیلم اینستاگرام، مشکل صدای اینستاگرام، حل مشکل صدای فیلم اینستاگرام، رفع مشکل فیلم در اینستاگرام ،فیلم اینستاگرام

چک کردن هدفون

گاهی اوقات بسیاری از افراد از هدفون یا هندزفری بر گوش دادن به ویدیوها و آهنگ ‌ها استفاده می‌ کنند.حتی اگر محصولاتی مثل ایرپادها را مورد استفاده قرار می ‌دهند. در این شرایط باید به این نکته واقف باشید که گوشی شما بر روی تشخیص خودکار گوش‌ ها قرار دارد. تا زمانی‌ که ایرپاد به ‌صورت کامل به تلفن‌ همراه وصل شود، صدا در هندزفری پخش خواهد شد.

یکی از دلایلی که باعث قط صدای ویدیو اینستاگرام هنگام استفاده از ایرپاد می ‌شود این است که وصل یا قطع بودن آن ها را بررسی نمی‌ کنند. چرا که گاهی اوقات ممکن است فراموش کنیم که حجم بلندگو خاموش می ‌باشد و صدا از راه دیگر پخش می ‌شود.

برای این مشکل باید به قسمت تنظیمات مراجعه کنید و بر روی بلوتوث کلیک کنید. حالا گزینه speakers را مشاهده خواهید کرد که برای قطع کردن اتصال بر روی گزینه مدنظر خود می ‌توانید کلیک نمایید.

رفع مشکلات سخت ‌افزاری

گاهی اوقات ممکن است گوشی موبایل شما در آب بیافتد یا ضربه ببیند و هر اتفاق دیگری برای آن بیفتد که در این شرایط ممکن است قسمت سخت ‌افزاری آن آسیب‌ هایی ببیند. یکی از دلایل پخش نشدن صدای ویدئو می ‌تواند خرابی سخت‌ افزاری دستگاه باشد.

اینستاگرام روی قابلیت حذف وضعیت Seen از پیام‌های دایرکت خوانده‌شده کار می‌کند
ادامه مطلب

برای تست آن می‌ توانید از برنامه‌ هایی مثل spotify استفاده کنید. این ‌که یک فایل صوتی اجرا نمایید تا متوجه شوید گوشی شما صداها را پخش کند یا خیر.

بروزرسانی سیستم ‌عامل موبایل

گاهی اوقات ممکن است پخش نشدن صدای ویدیوهای اینستاگرام به دلیل آپدیدت نبودن سیستم‌ عامل ایجاد شود. در واقع برای رفع این مشکل باید به تنظیمات گوشی موبایل خود وارد شوید و گزینه software update را پیدا نمایید.

البته در گوشی ‌های آیفون زمانی ‌که وارد تنظیمات گوشی می ‌شوید باید گزینه general را انتخاب کنید و در لیستی جدیدی که به شما نشان داده می ‌شود بر روی software update کلیک کنید.

پاک کردن حافظه کش و برنامه

پر بودن حافظه کش اینستاگرام گاهی اوقات باعث اختلال در اجرا شدن آن می ‌شود. پاک کردن حافظه کش در این شرایط به شما کمک می ‌کند مشکل  قطع صدای اینستاگرام را رفع کنید.

البته گاهی اوقات کاربران با حذف و نصب دوباره برنامه سعی می ‌کنند که باگ های ایجاد شده را رفع کنند، اما پاک کردن حافظه کش یکی از راه ‌های برطرف کردن این مشکلات می ‌باشد.

این مطلب را از دست ندهید:

برای پاک کردن حافظه کش در دستگاه‌ های اندرویدی باید به قسمت تنظیمات دستگاه مراجعه کنید. از بین گزینه ‌های موجود برنامه ها را انتخاب نمایید و برنامه‌ ای که قصد دارید حافظه کش آن را پاک کنید، کلیک نمایید. حال اگر گزینه استوری را انتخاب نمایید و بر روی clear ضربه بزنید. حافظه کش پاک می ‌شود.

خرید فالور ارزان اینستاگرام
ادامه مطلب

اما در دستگاه‌ های آیفون کاربران نمی ‌توانند از چنین قابلیتی استفاده کنند. بلکه تنها راه پاک کردن حافظه کش حذف و نصب دوباره برنامه می‌ باشد.

بخوانید:لینک دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

رفع مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر اینستاگرام

یکی از اختلالاتی که کاربران ممکن است با آن مواجه شوند هماهنگی صدا و تصویر می ‌باشد، ویدیوهایی که در اینستاگرام قرار می ‌گیرند با علامت بلندگو در پایین صفحه به کاربران نشان داده خواهند شد.

اما اگر علامت ضربدر در کنار این ویدیو باشد نشان می ‌دهد که صدای ویدیو شما قطع است. با ضربه زدن بر روی آن می ‌توانید صدای ویدیو را پخش کنید. گاهی اوقات بین صدا و عکسی که پخش می ‌شود هماهنگی لازم وجود ندارد که می ‌توانید این باگ را از طریق مراحل زیر رفع کنید.

بعد از این ‌که محتوای مورد نظر شما آپلود شد می ‌توانید دستگاه خود را ریست کنید و گوشی موبایل خود را بر روی حالت ringer قرار دهید. زمانی ‌که گوشی شما سایلنت باشد ممکن است تأثیراتی را بر روی فایل آپلود شده بگذارد.

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام
ادامه مطلب

خواندنی:20 نکته طلایی برای افزایش بازدهی در اینستاگرام

صدا نداشتن لایو اینستاگرام(مشکل صدای فیلم اینستاگرام)

یکی از مشکلات دیگری که بسیاری از کاربران با آن رو به رو هستند قطع صدا لایو اینستاگرام می ‌باشد. لایو یا همان پخش زنده و ارتباط مستقیم با کاربران یکی از قابلیت ‌های جذاب اینستاگرام به شمار می‌ رود که با استفاده از آن بسیاری از کسب ‌و کارها می ‌توانند مشتریان زیادی را به دست آورند.

اینستاگرام قابلیت جدیدی را که به لایو اضافه کرده  این است  که کاربران می ‌توانند صدای لایو را قطع یا وصل نمایند. یکی از دلایلی که باعث قطع شدن صدا در لایو اینستاگرام می ‌شود ضعیف بودن اینترنت می ‌باشد.

یکی از راحت ‌ترین راه ‌هایی که به شما کمک می ‌کنند مشکل قطع بودن صدای لایو را رفع کنید نصب دوباره اپلیکیشن می ‌باشد. با این کار کوکی ها حذف می شوند

از طرفی می‌ توانید اینترنت خود را تغییر دهید. یعنی اگر از اینترنت گوشی همراه استفاده می ‌کنید آن را بر روی اینترنت مودم تغییر دهید. چرا که گاهی اوقات سرعت کم باعث قطع شدن صدا می ‌شود.

فهرست مطالب

دسته بندی ها

درباره ما

بهترین اراعه دهنده خدمات اینستاگرام درایران، فالور ارزان، پنل فالور رایگان، خرید فالور، فالور، فالور ایرانی، خرید فالور اینستاگرام

ما که هستیم

مجموعه فالو ارزانی از سال 1397 اغاز به کار کرد.شعار ما ارائه خدمات با کیفیت در گرو رفع نیاز کاربران وب و شبکه های اجتماعی می باشد.

خدمات اینستاگرام

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x