وبلاگ
۹ ویژگی پنهان در کتابخانه چند رسانه ای وردپرس

۹ ویژگی پنهان در کتابخانه چند رسانه ای وردپرس

امروز بیایید با ۹ ویژگی کتابخانه چندرسانه ای در وردپرس آشنا شوید تا بتوانید رسانه‌های را بهتر بارگذاری کرده و به کاربران خود نمایش دهید.
بیشتر کاربران وردپرس این عقیده را دارند که کتابخانه چند رسانه‌­ای وردپرس فقط برای ذخیره فایل­‌های رسان‌ه­ای است. اما این بخش دارای قابلیت­‌های دیگری هم است که در این مقاله قصد داریم به ویژگی های چند رسانه ای ها در وردپرس بپردازیم. كتابخانه رسانه در وردپرس به عنوان ابزاری قدرتمند برای مدیریت هر پرونده رسانه‌­ای بارگذاری شده در وبسایت شناخته شده است. اگر می‌­خواهید با ویژگی کتابخانه چندرسانه‌­ای در وردپرس آشنا شوید، این مقاله را مطالعه کنید.

ویژگی کتابخانه  چند رسانه ای در وردپرس

در این مطلب به بررسی موارد زیر می‌­پردازیم:

  • معرفی کتابخانه چند رسانه‌­ای وردپرس
  • بررسی9 ویژگی کتابخانه چندرسانه‌­ای در وردپرس

بیشتر بخوانید:بهترین پنل فروش فالور ارزان

معرفی کتابخانه چند رسانه‌­ای وردپرس

کتابخانه چند رسانه‌­ای، یک دایرکتوری از هر پرونده‌­ی رسانه‌­ای است که در سایت شما بارگذاری شده است. به عبارت ساده‌­تر پرونده‌­های چند رسانه‌­ای شامل تصاویر، فیلم‌­ها، صدا و حتی اسناد هستند. کتابخانه چند رسانه­‌ای علاوه بر اینکه قابلیت آپلود فایل‌­ها را به شما می­‌دهد. بلکه می‌­توانید از طریق این بخش به ویرایش و مشاهده تمامی فایل­‌های آپلود شده در سایت خود بپردازید.
این بخش بسیار منعطف و در عین حال قابل سفارشی‌سازی است. در ادامه ویژگی های چند رسانه ای ها در وردپرس را معرفی می­‌کنیم:

۱- نحوه جستجو و مشاهده در کتابخانه چند رسانه‌­ای وردپرس

پنل مدیریتی وردپرس از طریق گزینه رسانه می‌توانید به کتابخانه چند رسانه‌­ای دسترسی داشته باشید. در بالای این صفحه دو گزینه برای نوع نمایش محتویات صفحه به صورت شبکه‌­ای و لیستی قابل مشاهده است.

خواندنی:تخفیف خرید فالور

در باره ما

وب سایت فالو ارزانی کار خود را از سال 1396 اغاز نمود.این وب سایت خدمات شبکه های اجتماعیی چون(اینستاگرام ،یوتیوب ،تلگرام)و……. را اراعه می کند.

از جمله خمات اینستاگرام ان می توان به:خرید فالور ،خرید لایک ،خرید بازدید استوری ،خرید بازدید پست و…. اشاره نمود.

فهرست مطالب

دسته بندی ها

درباره ما

بهترین اراعه دهنده خدمات اینستاگرام درایران، فالور ارزان، پنل فالور رایگان، خرید فالور، فالور، فالور ایرانی، خرید فالور اینستاگرام

ما که هستیم

مجموعه فالو ارزانی از سال 1397 اغاز به کار کرد.شعار ما ارائه خدمات با کیفیت در گرو رفع نیاز کاربران وب و شبکه های اجتماعی می باشد.

خدمات اینستاگرام

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x