وبلاگ
بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام ،پست گذاشتن در اینستاگرام زمان انتشار پست در اینستاگرام ،چه موقعی در اینستاگرام پست بگذاریم

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

هر شخصی که در اینستاگرام به نحوی فعالیت دارد و محتوایی را در اینستاگرام منتشر می کند علاقمند است تا بیشتری میزان ویو و بازخورد را بعد از منتشر کردن پست بدست آورد. این که چه زمانی در طول روز بهترین زمان برای انتشار پست است به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، نوع مخاطبین شما به شمار می رود. ما در این مقاله (بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام) قصد داریم تا به صورت کامل به شما توضیح دهیم که چطور بهترین ساعت برای انتشار محتوای خود را پیدا کنید تا در نهایت بهترین نتیجه را دریافت کنید.

آیا واقعا زمان انتشار پست در بازخورد آن تاثیر دارد؟

آیا اصلا زمان انتشار پست در میزان بازدید آن تاثیرگذار است یا خیر؟ یا اینکه اصلا عنوانی تحت بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام وجود دارد یا خیر.   سوال در هر پیج با هر نوع موضوعی می تواند متفاوت باشد.

این که مخاطبین شما چه کسانی هستند (افراد خانه‌دار، دانش آموزش، دانشجو، شاغل و …) نیز در این مورد تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین به صورت کلی پاسخ این سوال مثبت خواهد بود. این را در نظر بگیرید که باید برای هر پیج با موضوع و مخاطبین متفاوت باید بازه زمانی متفاوتی برای انتشار پست ها درنظر گرفت تا در نهایت بهترین نتیجه را در پی داشته باشد.

مقاله پیشنادی:گرفتن 1000فالور واقعی

چگونه بهترین زمان را برای انتشار محتوا در پیج اینستاگرام خود پیدا کنیم؟ بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

در کل برای اینکه متوجه شوید چه زمانی در طول روز برای انتشار محتوا در پیج اینستاگرامتان مناسب است سه روش وجود دارد.

این روش ها عبارت اند از:

روش اول: انتشار پست در زمانی که اکثریت فالوورهای شما آنلاین هستند

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا در بهترین زمان پست خود را منتشر کنید این است که زمانی را که اکثریت مخاطبین شما آنلاین هستند را پیدا کنید. وارد بخش insights اکانت اینستاگرامی خود شوید. در این بخش شما می توانید اطلاعات زیادی درباره مخاطبین خود بدست آورید. یکی از آن ها بهترین ساعت برای انتشار پست هایتان خواهد بود.

تنها نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه شود این است که بخش insights تنها در اکانت هایی که تجاری یا creator هستند فعال است و اگر بخواهید به این قابلیت اینستاگرام دسترسی داشته باشید قبل از آن باید اکانت خود را تجاری کرده باشید. شما با تجاری کردن اکانت خود همچنین می توانید به بخش استودیو سازندگان یا Creator Studio نیز دسترسی داشته باشید. این بخش زمان فعالیت فالور های شما را نمایش می دهد. برای دسترسی به این بخش کافی است پس از وارد شدن به بخش insight وارد بخش Audience شوید. همچنین شما در این بخش می توانید درصد زن یا مرد بودن فالوورهایتان را متوجه شوید.

مقاله پیشنهادی:نحوه جذب فالور واقعی اینستاگرام

روش دوم: ساعات مختلف را برای انتشار پست در اکانتتان را آزمایش کنید.

این روش نسبت به دو روش دیگر به زمان بیشتری نیاز دارد. اما به هر حال روش کار به این صورت که شما ساعات مختلف را در ایام هفته امتحان کنید تا در نهایت بهترین زمان و روز را برای انتشار محتوای خود در اینستاگرام انتخاب کنید.

برای مثال: اگر متوجه شده اید که در روز دوشنبه بیشترین مخاطبین شما در بازه زمانی 5 الی 9 شب آنلاین هستند این بازه را به چند قسمت تقسیم کنید (ساعت 5 – 6 – 7 – 8 و 9) در هفته اول روز دوشنبه، پست خود را در ساعت 5 عصر منتشر کنید. سپس میزان بازدید و لایک آن را یادداشت کنید، در هفته دوم پست را در ساعت 6 عصر منتشر کنید. میزان بازدید و لایک های آن را یادداشت کنید و به همین صورت تا ساعت 9 شب. در این میان با اینکه از زمان و انرژی زیادی گرفته خواهد شد اما در نهایت شما بهترین زمان برای انتشار محتوای خود را پیدا خواهید کرد.

روش سوم در بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام: استفاده از ابزارهای آنالیز اینستاگرام.

در اینترنت ابزار های بسیاری وجود دارد که می توننند به شما بگویند مخاطبین شما در چه زمانی فعالیت بیشتری دارند. این ابزارها به صورت دقیق و برنامه ریزی شده بهترین ساعت انتشار پست را به شما نشان می دهند. دوتا از بهترین ابزارهایی که به شما در مسیر کمک خواهند کرد  Later و Sprout Social هستند.

در ایران چه ساعتیپست بگذاریم؟

پست ها یا استوری ها در ایران در روزهای تعطیل معمولا بازدید بیشتری نسبت به سایر روزها می گیرند. ساعات طلایی برای انتشار محتوا در اینستاگرام در ایران بین بازه زمانی 11 الی 12 در ظهر و همچنین در ساعات 17 الی 19 در غروب به شمار می رود.

اگر شما می خواهید که پست های خود را در شب آپلود کنید بهترین زمان در بازه زمانی 9 الی 12 شب خواهد بود، چرا که اکثریت افراد در این بازه زمانی بیکار هستند و یا در حال استراحت در منزل هستند و امکان این که اینستاگرام خود را چک کنند نیز بیشتر خواهد بود.

مقاله پیشنهادی:راهنمای بازیابی اکانت اینستاگرام

فاکتورهای مهم در تعیین بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

برای تعیین بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام معیارهای متفاوتی وجود دارند که در برخی از این معیارها عبارت اند از:

1- توجه به الگوریتم اینستاگرام

باتوجه به الگوریتم جدید اینستاگرام از سال 2018 به بعد اینستاگرام پست هایی را که جدیدا منتشر شده اند را بیشتر در قسمت فید فالوورها نشان می دهد. یعنی به این منظور که هرچه از زمان انتشار پست شما گذشته باشد شانس این که مخاطب شما آن پست را در قسمت فید خود ببیند بسیار کمتر است.

البته فاکتورهایی وجود دارند که می توانند تا حدودی این الگوریتم را تغییر دهند. برای مثال اگر محتوایی که منتشر کرده اید برای مخاطبین شما بسیار جذاب بوده و با آن تعامل زیادی برقرار کرده باشند یک وجه مثبت برای آن پست از جانب اینستاگرام به شمار می رود و اینستاگرام با وجود گذشت زمان از انتشار آن پست، همچنان آن را در فید افراد بیشتر نشان می دهد.

مقاله پیشنهادی:راه ‌حل ‌های رفع مشکل صدای فیلم اینستاگرام

 2- افزایش تعامل برای بازدید بیشتر

در صورتی که فالور های شما با محتوای شما تعامل بیشتری داشته باشند اکانت شما بیشتر برای افراد به نمایش می اید. این یک فرآیند ثابت و به صورت چرخه ای به شمار می رود. در این چرخه رابطه تعامل و بازدید همیشه ثابت است و هرچه میزان تعامل بالاتر باشد بازدید شما هم بیشتر خواهد شد.

فهرست مطالب

دسته بندی ها

درباره ما

بهترین اراعه دهنده خدمات اینستاگرام درایران، فالور ارزان، پنل فالور رایگان، خرید فالور، فالور، فالور ایرانی، خرید فالور اینستاگرام

ما که هستیم

مجموعه فالو ارزانی از سال 1397 اغاز به کار کرد.شعار ما ارائه خدمات با کیفیت در گرو رفع نیاز کاربران وب و شبکه های اجتماعی می باشد.

خدمات اینستاگرام

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x