رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) چیست؟
رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) در واقع اطلاعیهای است که از سوی واحد روابط عمومی با هدف اطلاعرسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانههای مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر میشود. در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته میشود.در ابتدا قصد داریم به سوال تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو چقدره؟ و در آخر به نکات افزایش تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو نیز پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.
البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبانتان را در یک مسیر مشخص همراهی میکنید تا به سمتی که میخواهید هدایت شوند و اتفاقی که میخواهید رقم بخورد.
تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو چقدره؟
به نظر شما تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو چقدره؟
چرا باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟
تفاوت و شباهت رپورتاز آگهی و بک لینک در چیست؟
راه های افزایش تاثیر رپورتاژ آگهی بر روی سئو چیست؟
چرا نباید برای کسب و کارهای اینترنتی از انتشار رپورتاژ آگهی غافل بشیم؟
باید بگویم رپورتاژ آگهی نقش مهمی در سئو سایت شما دارد. تاثیر رپورتاژ آگهی به قدری شگفت انگیز و بالاست که تحت هیچ شرایطی نباید از انتشار اون در سایت های معتبر مثل منابع و رسانههای قدرتمند فالو ارزانی غافل شد. البته باید بگویم نوشتن متن رپورتاژ آگهی کار ساده ای نیست و نیاز است متن رپورتاژ سئو شده و تکنیک های دیگر جهت تاثیر بهتر رعایت شود.
بیشتر بخوانید:
معیارهای انتخاب سایت برای خرید بک لینک مطمئن و اثرگذار
آیا قصد دارید که یک سایت برای کسب درآمدهای اینترنتی راه اندازی کنید؟
اگه پاسخ شما به سوال بالا مثبت است باید بدونید که برای جذب هر چه بیش تر مشتریان به سمت کسب و کارتان، می بایست که اصول سئو همچون رپورتاژ آگهی رو رعایت کنید تا به مرور زمان بازدید سایت شما روند صعودی پیدا کنه و درآمدهای بالای اینترنتی دست پیدا کنید.
کلی بخوام بهتون بگم اگر اصول سئو را رعایت کنید تاثیر خوبی میتونه بر روی سایت شما بگذاره.
نکات افزایش تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو
-
معتبرترین سایت ها رو انتخاب کنید:
همانطور که گفته شد برای افزایش اعتماد و اعتبار بین مخاطبین هدف باید از سایت های معتبر همچون سایت فالو ارزانی استفاده کنید.
-
کلمه کلیدی مناسب:
با توجه به خدمات، نوع محصولات سایتتون و کلمه کلیدی های مناسب نیز نوشتن رپورتاژ آگهی رو شروع کنید. به عنوان مثال فرض کنید که یک سایت درباره فروش پوشاک دارید. کلمات کلیدی که ممکنه کاربران جستجو کنند میتونه “لوازم آرایشی”، “پوشاک زنانه”، “پوشاک مردانه”، “خرید پیراهن” و… باشند.
-
رعایت ساختار و فرمت مناسب:
بی شک طولانی بودن هر متنی می تواند انسان را خسته کند.به همین دلیل باید خودمان را بجای فردی که مطلب را می خواند بگزاریم و ببینیم ایا با خواندن این متن حوصله ما سرمی رود یانه.مورد دیگر که باید رعایت کنید هیجان دادن به متن خود است به عنوان مثال باید متن رپورتاژ را طوری بنویسید که فردی که ابتدا ان را می خواند را مجاب کنید که ادامه مقاله را نیز بخواند.
سوال دیگر که برای بعضی از افراد پیش می آید این است من از سایتی می خواهم رپورتاژ بگیرم اما ان سایت به من می گوید اگر بخواهد رپورتاژ را با تگ تبلیاتی منتشر کند قیمت به عنوان مثال 100هزار تومان و اگر بخواهد با بدون تبلیاتی انتشار دهد قیمت 200هزار تومان است.
سوال اینگونه مطرح می شود رپورتاژ را با تگ تبلیغاتی بخریم و یا بدون تگ تبلیغاتی؟
باید بگویم از نظر سئو هیچ تفاوتی ندارد اما از نظر اعتبار بسیار متفاوت است.
بگذارید اینطور بگم شما در رسانه ای معتبر رپورتاژ منتشر می کنید. شما قصد دارید بازدید کنندگان مقاله ای که نوشتید را به مشتری تبدیل کنید.هنگامی که رپورتاژ آگهی منتشر شده با تگ تبلیاتی منتشر شود کسانی که آن مقاله را می خوانند به تبلیغاتی بودن آن پی می برند.حال اگر رپرتاژ آگهی خود را بدون تگ انتشار دهید کاربر و یا افرادی که ان مقاله را می خوانند تصور می کنند آن رسانه ان را نوشته پس اعتبار بهتری خواهد داشت زیرا اعتبار رپورتاژ شما در گرو اعتبار ان وب سایت خواهد بود.
کلام آخر
در این مقاله سعی شد به طور کامل و مفید در مورد تاثیر رپورتاژ آگهی بر روی سئو صحبت کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشه.